fredag den 24. januar 2014

23012014






Sweater/H&M  Skirt/ASOS Necklace/Pieces Clutch/Adax Rings/Pieces&Pilgrim 

Det er nu altid dejligt med weekend, selvom jeg ikke har lavet det helt store i dag, da vi fik afleveret projekt igår lidt før tid. Dog  jeg har været hele 3 timer på arbejde, så dagen har også stået på lidt andet end afslapning. I weekenden kommer den til at stå på forsinket julefrokost med min klasse og en skøn veninde søndag med evt. en håndboldfinale for Danmark. Men hold da op, hvor er det blevet kold udenfor, nu savner man virkelig foråret og sommeren, som mit outfit også er præget lidt af, da jeg sagtens kunne finde på at tage nederdelen, strikken på sammen med nelon strømper, bare få at looket ser endnu bedre ud efter min mening. God weekend til jer alle, håber at I får en dejlig weekend. 

Love Line,

TRANSLATION

It's always lovely with weekend, even though I've not done this much today, because we handed-in our project one day before it was due, which was yesterday. I've been working for three hours, besides relaxing  This weekend I've a Christmas dinner with my class a month late, but it's gonna be fun. Sunday I'll spend the day with my lovely girlfriend. I'm looking forward to spring, which you maybe can see on my look, because it would be perfect with nelon stockings instead of tights. Have a nice weekend and I hope that you'll will be enjoying it. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar