torsdag den 2. januar 2014

01012014






Sweater/H&M  Jeans/New Yorker Ring/Kraz og Ziegler Shoes/Bianca

Så er det blevet tid til at starte igen, dog starter jeg stille og roligt op efter en fredelig nytårsaften, i selskab med tre veninder,  det er lige til at overskue. I går blev dagen  brugt i selskab med min kæreste og en virkelig lækker tur i biffen for at se Klassefesten 2: Begravelsen snigpremiere, for den har først premiere 6. februar, hvor vi også fik cola og popcorn, hvad mere kan man bede om efter nytårsaften(kan virkelig anbefales  den var pisse sjov og efter min mening endnu bedre end 1'eren!). Mit outfit var rimelig afslappet perfekt til tømmermænd, ikke fordi jeg led af dem, da min aften var stille og rolig. Håber at I alle sammen kom godt ind i 2014!

Love Line,

TRANSLATION

Now it's time to start again after a New Years Eve with work for 7 hours, it's a okay way to start. Yesterday I spended the day with my boyfriend, we went to the cinema, there is nothing better to do on this day. My outfit was pretty relaxed and perfect for a day with a hangover, even doe i didn't have anyone, but my evening was pretty quite. I hope that you all get well into 2014!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar